الجمعة 18 أكتوبر 2024

اتقابلنا

انت في الصفحة 1 من 3 صفحات

موقع أيام نيوز

ليلي... ليلي... أنتي يابنتي
ها نعم في اي
_نعم اي بس روحي شوفي طربيزه ٧ شوفي الزبون هيطلب اي بقاله شويه قاعد
ماشي ماشي هروح اهو
_ليلي نفضي دماغك من الأفكار اللي فيها دي مش هتجيبلك غير ۏجع الدماغ.. انسي ها
بصيت لها وسيبتها ومشيت هي معاها حق هو كده ولا ده جنون ولا اي... انا بقالي ٣ سنين شغاله هنا في الكافيه ومستقرة لحد كبير وفي آخر سنة في الجامعه وكله تمام... كان كله تمام قصدي.... لحد من سنة وشهرين بالضبط جه اللي قلب حياتي وبقى شاغل تفكيري دايما ليل نهار رغم اني بقالي كتير مشفتوش.... بس مش قادره امنع نفسي عن التفكير فيه والموضوع آلمني لحد المۏت

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
تحب تطلب اي يا فندم
كعادتي بسأل من غير ما ابص للشخص اللي قدامي.. خاېفه تحصل تاني وانا مش هقدر اعيش الحكايه من اولها فعملت بنصيحه صاحبتي بصي يا ليلي اقولك علي حل لما تكلمي اي حد من الچنس الآخر متبصيش له ابدا... مش ناقصه ياحبيبتي تقعيلي في حد تاني كفايه البيه اللي قلب كيانك هي معاها حق لو مكنتش بصيت له يومها وعيني جت في عينه وشفت كميه الحزن اللي مش طبيعيه فيهم وكمية ۏجع رهيبة مكنش حصل اللي حصل... أي ده انا سرحت برضو... طب هو مردش لي!
يافندم حضرتك طلبت اي
_وحشتيني
تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.
اي ده... لا لحظه اي ده بجد... هو انا اتلحست ولا اي بقيت بسمع صوته كمان الله أكبر.. شكلي هروح العباسيه قريب.... استغفر الله بجد..... غمضت عيني جامد مهو اكيد بتخيل وخدت نفس عميق ومش عارفه ابص للصنم اللي قدامي ده ولا اسيبه وامشي.. يكنش اخرص وانا ظالماه!
_لوله
لا وربنا ما بيتهيالي هو فعلا بي..... رفعت راسي وبصيت للشخص اللي قدامي وياريتني مارفعتها.. هو فعلا هو.... مش بيتهيالي لا... بس ازاي.. بعد كل ده... بقيت واقفه ببص له ومش عارفه اعمل اي... انا اصلا مش عاوزه ابص له حتي مش عاوزه اشوفه... نزلت عيني بالعافيه من عليه وسألته

انت في الصفحة 1 من 3 صفحات